Owner Post Them Follow Dash



Azrina Mastura
Azrina Mastura ;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :).
Klik!Klik!

kalau klik please tunggu sampai loading TQ :)
History

Followers

follow me and i will follow you back. happy blogwalking friends :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Edited : Azrina
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Miss you so Much

Eh jgn salah faham pulak lepas kome baca title ni. Kite bukan nye rindu kan some special pun (tak ada pun sebenarnya ), kite just miss kat kawan-kawan lama kite kat sekolah lama.

Masa dapat tahu dapat cuti, cuti plak masa orang lain sekolah, pergh..excited giler beb konon ny nak gi jeguk sekolah lama. Tup2 bile da balik ni, nak pergi sekolah lama rasa malu pulak. Malu sebab apa pun tak tahu la. Kite just jumpa sorang je kawan kite, itu pun sebab die dok setaman ngan kite.

 Ingat kite sorang je yang malu nak gi sekolah balik, rupa-rupa nya kawan kite pun sama. Kiteorang putus kan supaya tak payah pergi la senang. Bek dok umah study. Study saje pun tak baek jugak nanti boleh jadi gile, so kite wat le something yang best sikit macam stalk FB budak2 maktab termasuk senior yang aku admire kan sangat tu pastu update blog macam sekarang ni.

Nota kaki: Korang jgn pelik pulak kalau kadang2 aku bahasa kn diri aku 'aku' n kadang2 'kite'. Aku memang suke ikut kaki je.Eh, hati la bukan kaki.



Senyum...senyum 2 kan sedekah. See, kucing pun tau senyum ^^