Owner Post Them Follow Dash



Azrina Mastura
Azrina Mastura ;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :).
Klik!Klik!

kalau klik please tunggu sampai loading TQ :)
History

Followers

follow me and i will follow you back. happy blogwalking friends :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Edited : Azrina
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

The longer the HOLIDAY, the more the HOMEWORK

               Nasib budak MRSM la~ Cuti je mesti ade kerja sekolah kan ? Aih, nasib badan da. Kerja memang banyak tapi aku ni bukan nak buat pun. Waktu mula-mula je semangat, dah lama-lama tu jadi bosan la pulak. Baru siap addmath. Kira okey la tu. Paling malas buat essay BI. Benci gila aku dengan subjek tu. Memang patut pun tak pernah dapat A, paling tinggi pun pernah dapat A-. 

               Kadang-kadang rasa jealous la pulak dengan budak sekolah kementerian (kemen) ni. Diaorang cuti mana ada kerja sekolah ni. Aih...baik betul cikgu-cikgu kat sekolah kemen ni. Tapi bila difikirkan balik ada hikmah jugak cikgu bagi homework banyak ni. Cikgu bagi hagi homework ni sebab tak nak bagi pelajar-palajar dia ni buang masa. Tapi ada je yang buang masa, macam aku ni. Last-last minit nanti baru pulun abeh, cis !. 

               Sekarang ni akutengah layan Harry Potter pulak. Orang lain da habis tengok aku baru nak tengok part 2. Kerja sekolah pulak still tertangguh. Nasib la homework, sape suruh bagi banyak-banyak. Kesian-II.  And blog ni pulak aku tak tau la cam mane nak handle die. Not pro lagi. Lagipun blog ni just untuk aku lepas tension je. Kot ada orang baca tak tau la plak. :)