Owner Post Them Follow Dash



Azrina Mastura
Azrina Mastura ;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :).
Klik!Klik!

kalau klik please tunggu sampai loading TQ :)
History

Followers

follow me and i will follow you back. happy blogwalking friends :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Edited : Azrina
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Result OH Result

Assalamualaikum . . .

Ok..entry kali ni nak cakap pasal result sem 2 aku 2.. pergh sadis2..

Semalam kemain la aku mengamuk, memberontak segala bagai sebab orang lain da dapat tapi aku tak dapat lagi. Aku dengan semangatnya check la inbox email hari-hari semata-mata nak tengok result tu. Tak pernah dibuat seumur hidup.

Dalam pukul 10 pagi tadi aku check tak dapat lagi, aku pun ape lagi resend la email tu 5 kali. Target nak buat 10 tapi orang kata jangan tamak haloba sangat. Aku pun resend la 5 dulu.

Pukul 12 check tengok email dah dibalas. Masa tu memang cuak giler la nak buka. Last-last bukak jugak.
AMEKAW. Tu la nak sangat kan tengok result tu. Kalau bagus tak ape ni hampeh. Tapi bersyukur je la Azrina oi. Dah itu je habuan yang kau dapat. Tu la belajar main-main, tidur dalam kelas, tak paham buat tak tahu memang tak la kau nak dapat 3.5 tu. Say Hi Hi Bye Bye je la ye.


Kira-kira setengah jam lepas tu tiba-tiba bunyi motor posmen hantar surat, aku pun apa lagi bila pak cik posmen tu blah aku cepat terkam dulu surat tu. Hmmm..da agok da mesti result punya. Instint yang kuat. Tapi tak berapa nak surprise la sebab da tau da result nye. Result agak la menghampakan. Impian nak dapat anugerah pengetua boleh simpan dulu dalam poket doraemon. Haih.. 3.2 jauh tu nak gi 3.5. Redha je larh.

Lemah subjek kimia dan matematik.Paling banyak tido dalam kelas ni
Mudah bergaul, bertanggungjawab dan bertoleransi

ok..dalam banyak -banyak surat aku paling suka laporan HOMEROOM. Tambah-tambah tengok laporan disiplin. Pandai cikgu judge aku. Hahaha... Tak perasan pulak siang tadi yang ada report homeroom ni wujud dalam envelope. *nampak sangat aku tak baca surat-surat yang lain tu*. Baru jap tadi terjumpa. 

Result nak tengok jugak ke? Haish.. tak payah la. Just 1 A+ 1A- je. Saya tak pandai macam yang lain. Sob Sob..

One Direction - Nobody Compares. Ok lagu ni tak ada kena mengena pun dengan entry kali ni. Saja suka-suka. Aku sekarang tengah kemaruk dengar lagu One Direction ni..