Owner Post Them Follow Dash



Azrina Mastura
Azrina Mastura ;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :).
Klik!Klik!

kalau klik please tunggu sampai loading TQ :)
History

Followers

follow me and i will follow you back. happy blogwalking friends :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Edited : Azrina
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

BUDAK SPM LER ~

ASSALAMUALAIKUM

Dah lama tak update blog ni. Al-maklumlah budak spm la katakan dah form 5. Cuti pun dah macam tak cuti, banyak sangat homework. Tapi cuti kali ni aku pun pelik,selalu kalau nak cuti cikgu berebut-rebut nak bagi homework tapi kali tak pulak. Kelas 503 ada satu je homework tu pun PEKA chemistry. Tapi kelas aku banyak la jugak. Kalau budak-budak yang rasa malas nak buat homework kat rumah tu diaorang siapkan terus kat asrama sebelum balik. So,bila balik tak ada la beban sangat.

Semenjak dua menjak tiga menjak aku asyik nak bagi ceramah je kat orang. Tu pun pasal kawan aku yang ada masalah dengan kawan dia. And aku pulak yang jadi orang tengahnya. Aku pulak kalau tegur tu da macam orang tua pulak rasa. Membebel je. 



Tahun ni pulak kaunselor banyak betul buat program. Program kerjaya, program motivasi, program IPTA/S and banyak lagi la. Aku pun jadi konfius nak ambik course apa nanti. Lagipun kaunselor selalu jemput yang bahagian untuk engineering. Dah la aku benci engineering tapi biotech tu lain citer sebab dia ada BIO kat depan. Haha..aku minat bio tapi result bio hampeh tak pernah dapat A, B je..


Hmmm...ok la malas nak citer panjang-panjang lagi. Bye. Assalamualaikum.



my beloved class

members of 507