Owner Post Them Follow Dash



Azrina Mastura
Azrina Mastura ;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :).
Klik!Klik!

kalau klik please tunggu sampai loading TQ :)
History

Followers

follow me and i will follow you back. happy blogwalking friends :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Edited : Azrina
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

CUTI TANPA HOMEWORK? IMPOSSIBLE !

ASSALAMUALAIKUM

Cuti kan?

Chinese New Year la kata kan..


Tapi bagi seorang manusia yang bergelar pelajar memang tak lekang dek homework la. Sehari sebelum PB cikgu berebut-rebut nak bagi homework. 


Bertimbun homework tapi aku boleh relax pergi kenduri, baca novel, twitter, FB, game and menghadap blog yang hanya untuk mencurahkan perasaan. Malam ni aku berazam untuk stay up untuk menyiapkan kerja addmath and bio. Lain-lain kerja struggle for tomorrow meh. Selasa nak balik da. Kejap sangat rasanya cuti tahun ni.


Semoga dengan usaha dan kesungguhan aku ni dapatlah aku jadi calon SPIP. 

Kalau tak dapat jugak medic maybe aku ambil agriculture kot. UPM or overseas tak confirm lagi. At least aku da ada target nak ambil course apa. 

Hah! hari rabu depan ada budak baru nak mengisi kekosongan di katil sebelah aku tu. Yela tahun ni bedmate aku da tukar aras. BWP la katakan. And you know what budak baru tu ialah form 4 and ex-MRSM. Harap-harap dia baik and selesa duduk kat P308 yang amatlah nyaman aku rasa hidup kat bilik tu selama setahun dua hari ni.


And semalam aku da beli novel yang aku nak tu. UNTUK SEMUA DOSAKU. Dulu beriya-riya nak order online sekali memang tak la kalau nak bila buat last-last minit. Beli sendiri kat kedai sudaa.. Habis citer. Novel tu pun macam best je. Berbelit-belit lidah aku nak sebut bahasa2 jerman dalam novel tu.


Okey la malas nak berkajang-kajang lagi. 


Sempena CNY ni aku tinggal kan video yang sangat menyayat hati. Moral from the ads is jagalah ibu bapa kita selagi mereka masih hidup kerana tanpa mereka tiadalah kita sampai ke hari ni. Sesuatu hari nanti, walaupun pun kita dah besar, dah ada kerja yang besar tapi jangan sesekali kita abaikan mereka. Mereka sentiasa menunggu kita menjeguk atau pun menghubungi mereka kerana bagi mereka anak ialah segala-galanya. Take a note <3 <3