Owner Post Them Follow Dash



Azrina Mastura
Azrina Mastura ;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :).
Klik!Klik!

kalau klik please tunggu sampai loading TQ :)
History

Followers

follow me and i will follow you back. happy blogwalking friends :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Edited : Azrina
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Sudah 2 minggu

ASSALAMUALAIKUM

Hye peeps, lama rasanya tak update blog ni
Tapi terharu sangat sebab ade je orang 
Yang sudi 'stalk' aku
Hiiiiii perasan sokmo

Entry kali ni  agak selekeh sebab
Aku update guna fon lenovo ni je
Aku tak bawak laptop datang sini.
Sini? Sini mane tu?
Read my previous entry.
Heeeee...

Pejam celik pejam celik
Dah 2 minggu dah aku bergelar
Mahasiswi ASASI SAINS PERTANIAN
best ke asasi ni?
seriously best sangat.
Apa yang membezakan ASPER dengan asasi sains lain
Ialah kiteorang ade buat amali pertanian.
Best gilos amali ni
Lagi best daripada amali bio, fizik, kimia
Amali bio, fizik, kimia best ke??
Hahaha jawab sendri.



tadaaa..ni lah amali pertanian first aku
My class pergi ke ladang tomato
Ladang ke?
haha dalam green house lorh
Tiap minggu kami akan pergi ke 
Lokasi yang berbeza
Ak paling ternanti-nantikan
Saat pergi ke unit tenusu
Sebab boleh perah susu lembu
Ingat senang ke nak dapat peluang cam ni.

Roomate ak semua ok2.

ok x ad la semua
Ade sorang budak baru ni
X berapa nak ngam sangat lagi
Dalam bilik aku sorang je budak perak
Yang lain budak johor n selangor
Kalau diaorang  balik tinggal ak sorang je la.
Huuu...
Roomate al semua gila-gila
Seronok la kawan dengan diaorang
Walaupun diaorang ni
Kpop Fans, naruto fans
Tapi ak layaan je la
Kahkah


Classmate plak ak x berapa rapat sangat

Tapi boleh la
But mostly ak tak ngam sangat lagi
Yang macam friendly sikit tu
Ak boleh la move on ngan diaorang

Assignment pulak memang x putus-putus

Ade je lecturer nak bagi kerja
Ok biasa la tu
Dah jadi budak universiti

Kepada reader yg follow saya

Sorry x dapat nak follow back lagi
Sebab on guna fon je sekarang ni
Doakan saya berjaya mendapat 4flat setiap sem
May Allah bless us always.

❤❤❤❤❤❤❤❤