Owner Post Them Follow Dash



Azrina Mastura
Azrina Mastura ;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back :).
Klik!Klik!

kalau klik please tunggu sampai loading TQ :)
History

Followers

follow me and i will follow you back. happy blogwalking friends :)


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Edited : Azrina
Best viewed in Mozilla and Google Chrome

Asper Dah Habis Lama


Pehh Pehh lama giler tak update belog ni. Dekat setahun kot, ke dah SETAHUN ? HAHAHA. Nak kata jadi student asasi busy boleh lahh tapi melepak The Mines tu boleh pulak hari-hari. K over! Tak ade la hari-hari. Nampok benor nipu. Kelas pun pukul 8 pagi sampai pukul 5 petang. Tambah pulak dengan Amali Pertanian lagi. Fuhhh penat-penat. Nak menghadap laptop update blog baik aku siapkan tutorial dengan assignment. Hahaha k tu la punca belog setahun bersawang. MALAS act. 

Asasi dah 4 bulan habis and MINGGU DEPAN akan jadi FRESHIE FIRST YEAR pulak tapi baru hari ni terdetik nak menulis satu entry malam ni. Hahaha nak cerite ape ni?? LOL clueless. K nak citer pasal geng UKHWAH la. Huhu






Rara, Mar, Qish, Ellia, Izni, Aiza, Pija, Mas, Azwa, Cipa




TADA !!! ni lah geng aku. Ramai an? Aku pun tak sangka dapat kekawan yang ramai macam ni. Yela aku kan PEMALU. Serius dohh pemalu tapi bila aku cakap kat diorang ni aku pemalu semua kuangjor kata aku penipu. Cis. Asal nya dapat jadi geng sebab sekepala mem-bash sorang perempuan ni. Tapi sekarang okay dah bonding mcm ni hah. Hahaha. 

Dalam gambar nampak je cun, muka baik je tapi perangai..mashaAllah. Selekeh! haha tapi diorang ni semua rajin boleh kahwin dah ni. Boleh la pilih calon isteri/menantu/kakak ipar/adik ipar etc. Hahaha aku je tak boleh lagi Hihihi :)) 

Kawan-kawan sekolah aku kata friendship kat matrik atau asasi ni sementara je tapi aku rasa relationship kiteorang ni akan still for ever. May be sebab kiteorang akan 5 tahun stay UPM. Hahaha InshaAllah boleh lebih lagi kalau sambung master dan phd. Tapi yang penting aku kawen dulu ar. Hahaha

Result course semua dah keluar 13hb hari tu. Semua dapat kos best2. Kolej pulak lain2. OK actually aku dengan cipa je tak de geng sekolej. Hukhuk. Kalau kolej aku buat meeting block ke spot check ke rumate PB ke banyak bilik aku boleh check in ni. HAHAHA mohon tak de yang kuangjar halau aku. 

Huhu aku malas nak citer lebih pasal kome ni so dah la. HAHAHA bapak tak sweet aku ni. :DD Esok i busy okayy nak uruskan segala mak nenek borang2 ni. Lastly, aku doakan UKWAH kite ni akan kekal selamanya sampai ke syurga. Jangan sape2 jadi pembelot, pengkhianat OK? Hahaha. K Adios. May Allah ease. :)